Sillaturrahim

Premium WordPress Themes

Friday, December 10, 2010

Koleksi gambar-gambar BOGELKU. NOT!!!

Harap-harap semua tak marah la sebab aku guna tajuk yang amat jijik tu.
Hihihi. Kali ni, aku nak upload gambar-gambar yang aku lukis untuk kawan-kawan aku.
Kalu sapa add aku kat Facebook dia tahu la gambar-gambar ni.
Sebenarnya bestla jugak guna Paint ni..
Selama ni aku guna Paint untuk paste gambar lepas print screen.
Dan untuk crop gambar. Tu ja.. Dah tu, saja try-try.. Hehehe...
Best x 1415186718619781!!!
Oleh itu, meh la kita.....



*ni adalah gambar pasangan bahagia zhafri dan rosanani


* gambar shezz, perempuan buaya darat. hahah

*dia ni aku taktau.. selalu ganggu hidup aku.. arghhhh!!!haha

*ni, pulak, nobita.. dulu dia pernah lukis kartun aku..

*ni pulok si comei2 namot yang rajin tu.. Every sem DL. Jangan main-main:)

*ni sapa tah... tapi aku suka dia :)

*ni ludul aka redzuan kassim.. takdak spek dia macam tak betol sikit. hebet ni photo...

*ahaaaa... ni pulak gangster.. Geyam.. Jangan melawak dengan dia. Sikit pun. Kalu tak... siap!!

*hihi... ni la gf saya.. datin' luna.. dia comei. tapi dia suka marah2 saya... tengok la muka dia tu.. grrrr

*ni asri, besfren aku kat sekolah... tapi sebenarnya dia pakai suar londeh.. hehehe

*arghhhh!! ni aku nyampah.. selalu buat aku gelak.. nama dia siser atau apis mansor... dapnyaaaaaaaa!!!

*Ni apek! Dia ni gempak bab-bab cari ikan ni...

*ni piler, sebut betol-betol.. jangan sebut lain pulok

*ni adalah aku dikala malam-malam... baaaaaaaaaa..

*ni pon aku jugak... comel kan??


*hehe.. kenapa gambar dia banyak?? Mesti la.. gf aku... hihi.. Gatal kan aku..




Dah!! Untuk kali ni.. Ni saja gambarnya.. Haha.. Lukisan macam taik!!! tapi takpa la. Bukan terer sangat pun.. kira ok la ni kan.. hahha.. perasan... Harap korang terhibur... Byeee...



p/s: ceh.. macam rancangan apa la pulak...

4 comments:

hahaha...
comel lukisan hang...
byk jgk collection hang lukis pakai paint no...

comel :) buad satu gmba untuk saye jugak ! hehe